Confessions of a teenage

Esztike vagyok. '93-ban születtem. Igen,jól számoljátok,már 16éve fárasztom a világot a hülyeségeimmel. Életem a barátaim és a zene,ebben a sorrendben. Káoszban élek,de szeretem..:D De legalább nem unalmas.

Friss topikok

  • eszty93: @sGerzson: Ez a lany 17akirol beszeltem,hogy kisiklott az elete. Es hidd el,komolyan aggodtam erte... (2010.02.03. 14:04) változás
  • sGerzson: Nem szánalmas. Inkább hősies. Szerintem. Üdv! (2010.02.03. 13:39) :(

Linkblog

waiting for christmas eve

2009.12.12. 10:25 | eszty93 | Szólj hozzá!

Nem tudom,hogy hogy viszonyulok a karacsonyhoz. Imadom a fenyeket,az enekeket, es mindent amia  karacsonyhoz tartozik,de van egy uresseg bennem ami meggatolja hogy teljes mertekben szeressem a karacsonyt. A kepmutatas talan..vagy nem tudom..

 

Amugy beteg vagyok nagyon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://poszikebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr761592013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása