Confessions of a teenage

Esztike vagyok. '93-ban születtem. Igen,jól számoljátok,már 16éve fárasztom a világot a hülyeségeimmel. Életem a barátaim és a zene,ebben a sorrendben. Káoszban élek,de szeretem..:D De legalább nem unalmas.

Friss topikok

  • eszty93: @sGerzson: Ez a lany 17akirol beszeltem,hogy kisiklott az elete. Es hidd el,komolyan aggodtam erte... (2010.02.03. 14:04) változás
  • sGerzson: Nem szánalmas. Inkább hősies. Szerintem. Üdv! (2010.02.03. 13:39) :(

Linkblog

:(

2009.12.06. 20:24 | eszty93 | 1 komment

 ha lenne 1srác az életemben akiért érdemes lenne küzdenem,vagy várnom,lenne értelme mindennek,de igy..nemkell harcoljak senkiért,jönnek maguktól..nemlátok meg senkiben semmi különlegeset.itt van nekem 2fiú,mindketten jól néznek ki. más lány eddig már a fellegekben lenne. de én,nem érzek semmit,sőt,még várom az igazit szánalmas

A bejegyzés trackback címe:

https://poszikebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr651578812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sGerzson · http://utveszto.uw.hu 2010.02.03. 13:39:32

Nem szánalmas. Inkább hősies. Szerintem. Üdv!
süti beállítások módosítása