Confessions of a teenage

Esztike vagyok. '93-ban születtem. Igen,jól számoljátok,már 16éve fárasztom a világot a hülyeségeimmel. Életem a barátaim és a zene,ebben a sorrendben. Káoszban élek,de szeretem..:D De legalább nem unalmas.

Friss topikok

  • eszty93: @sGerzson: Ez a lany 17akirol beszeltem,hogy kisiklott az elete. Es hidd el,komolyan aggodtam erte... (2010.02.03. 14:04) változás
  • sGerzson: Nem szánalmas. Inkább hősies. Szerintem. Üdv! (2010.02.03. 13:39) :(

Linkblog

változás

2010.02.03. 08:47 | eszty93 | 2 komment

Az utóbbi hetekben kezdtem megtanulni boldognak lenni. A suliban felülmúltam önmagamat és ez nagyon sokat segített.

Szerintem Évi kezd rájönni,hogy kicsit elsiklott az élete. Nem mondja ki, de érzem. Jó,most is csinál ugyanúgy hülyeségeket,de már sokkal érettebben gondolkozik.

Na és barát szempontból is azt hiszem,hogy jól vagyok. Bár még mélyen bennem mindig ott van aza  kétségbeesés,hogy elveszitem. Utálom,hogy ennyire hiányzik máris. Bár a külviág fele nem mutatok semmi rossz érzést ami bennem van,de azért még ott van.Zsolti mellett pedig vagy optimista vagyok,vagy kinyír:P. De jelentősen megváltozott a felfogásom mióta ismerem.

Hátha..   

  

A bejegyzés trackback címe:

https://poszikebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr901724652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sGerzson · http://utveszto.uw.hu 2010.02.03. 13:50:17

Azt hiszem a boldogságot nem lehet tanulni, legfeljebb csak edzeni rá. Azt viszont nem hiszem, hogy 16 évesen ki lehetne siklatni az életet, ahhoz igen nagy marhaság kell...

eszty93 2010.02.03. 14:04:40

@sGerzson: Ez a lany 17akirol beszeltem,hogy kisiklott az elete. Es hidd el,komolyan aggodtam erte. Mert nagy marhasagokat kovetett el
süti beállítások módosítása